Rainbow Six: Siege

Registrace: již brzy

Pravidla hry:

Formát hry

Zápas

  • Hraje se formou 5 vs 5 hráčů.
  • Minimální počet hráčů v týmu pro zahájení zápasu jsou 4 hráči.

Pravidla zápasu

  • Hraje se jako mód Ranked:
    • První tým, který dosáhne 4 bodů, vyhrává. V případě remízy se hraje overtime na nejlepší ze tří kol.
    • Preparation phase: 45 sekund.
    • Action phase: 3 minuty.
    • Defuse phase: 45 vteřin.
    • Plant time a defuse time: 7 vteřin.
  • Každý tým může zabanovat jednoho útočníka a jednoho obránce.

Povinnosti hráčů

  • Každý tým musí poskytnout skutečná jména a Ubisoft nicky všech hráčů i náhradníků. Tyto údaje budou zveřejněny na startovní listině.
  • Hráči musí mít minimálně lvl 50.
  • Oficiální soupisky týmů vycházejí ze soupisu uvedeného při registraci.
  • Každý hráč je povinen mít při hře stejné Ubisoft jméno, které uvedl při přihlášení do turnaje.

Mapy

  • Pickování a banování map bude probíhat na stránce: mapban.gg.
  • Týmy se budou střídat v banování map.
  • Hratelné mapy:
    • Bank
    • Border
    • Chalet
    • Club House
    • Coastline
    • Consulate
    • Emerald Plains
    • Kafe Dostoyevsky
    • Kanal
    • Lair
    • Nighthaven Labs
    • Oregon
    • Outback
    • Skyscraper
    • Theme Park
    • Villa

Vyhodnocení zápasů

  • Kapitáni týmů jsou povinni zaslat na konci hry screenshot výsledkové tabulky.

Server hosting

  • Hru vytváří kapitán útočícího týmu po provedení banování map.
  • Kapitán vytvoří hru podle zaslaného návodu.
  • Kapitán následně pozve členy svého týmu a kapitána protějšího týmu do hry.
  • Kapitán protějšího týmu následně pozve členy svého týmu.
  • Jakýkoliv úmyslný problém se začátkem hry může vést k diskvalifikaci.
  • Pokud nastane závažný technický problém před ukončením druhého kola hry, po souhlasu organizátorů musí oba týmy začít novou hru.

Zákazy

  • Je zakázáno jakékoliv používání externích programů, které mění vlastnosti hry nebo zvýhodňují hráče oproti ostatním.
  • Smurfing a hosting je zakázán.

Organizátoři

  • Organizátor má právo sledovat průběh zápasu ze spectator modu přímo na serveru, jak na Discordu, tak ve hře.
  • Organizátor může kontumačně vyřadit jakýkoliv tým po konzultaci s organizačním týmem, pokud mu akce určitého týmu připadají nevhodné.